Broneeri laud!
Home / Dieet & Fitness / Kuidas arvutada välja naise päevane valguvajadus?
Kuidas arvutada välja naise päevane valguvajadus?

Kuidas arvutada välja naise päevane valguvajadus?

Tegelikult ainuõiget vastust küsimusele, mitu grammi valku naine päevas vajab, anda ei saagi, sest see sõltub sellistest teguritest nagu kaal, füüsiline aktiivsus, rasedus. Proovime arvutada välja valguvajadust päevas!

Võtame oma kaalu kilogrammides ja korrutame arvuga 0,8 (kui olete väheaktiivne), 1,3 (mõõdukalt aktiivne või rase) või 1,8 (väga aktiivne). Koefitsent sõltub naise aktiivsusest.

USA Põllumajandusministeeriumi andmete järgi vajavad naised vanuses 30-51 aastat 0,66 grammi valku kehamassi kilogrammi kohta päevas, aga CDC (USA Haiguste Kontrolli ja Ennetamise Keskus) toob soovitavaks päevakoguseks naistele vanuses 19-70 aastat 46 grammi. Kuid, nagu tabelist näha on, peab valkude tarbimist suurendama, kui naine tegeleb aktiivselt spordiga (on füüsiliselt aktiivne).

 
Kaal KG Valku päevas
(väheaktiivne)
Valku päevas
(mõõdukalt aktiivne või rase)
Valku päevas
(väga aktiivne)
45 36g 58g 80g
47 37,6g 61,1g 84,6g
50 40g 65g 90g
52 41,6g 67,6g 93,6g
55 44g 71,5g 99g
57 45,6g 74,1g 102,6g
60 48g 78g 108g
 

Nüüd jääb üle vaid järgida soovitatud koguseid, et tunda end ilusa ja tervena! Kõik ülejäänud kogused saab individuaalselt välja arvutada, kasutades eespool toodud arvutuspõhimõtet.

Kirjuta kommentaar

Your email address will not be published.Vajalikud väljad on märgitud *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *

Scroll To Top